Betaalt jouw Nederlandse klant de facturen niet?



Zakendoen met buitenlandse bedrijven kan een mooie opportuniteit zijn voor je eigen zaak. Veel Belgische bedrijven doen dan ook zaken net over de grens met Nederlandse ondernemingen. Maar wat doe je als je Nederlandse klanten weigeren te betalen voor je diensten en/of producten? 

Eerst en vooral is het een goed idee om je klant te herinneren aan het feit dat hij een openstaande factuur bij jou heeft. Neem snel even telefonisch contact op en geef je klant een korte betaaldatum. Wanneer je klant nog steeds niet betaalt, is het tijd om een schriftelijke aanmaning te sturen. Dit kan later ook nog als bewijs gebruikt worden.

Nog steeds geen betaling? Kies voor professionele hulp 

Wanneer je klant na enkele aanmaningen nog steeds weigert te betalen, is het hoog tijd om de hulp van een professional in te schakelen. Schuldenaar in Nederland is een deel van de Nederlandse incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisatie AGIN Otten en heeft ruime ervaring met wanbetalers over de grens. Wanneer jouw Nederlandse klant weigert te betalen, zorgen wij ervoor dat je toch het geld krijgt waar je uiteindelijk recht op hebt. Als ervaren incassobureau zullen we er alles aan doen om jouw klant zo snel mogelijk tot betalen aan te zetten. 

Laat jouw Nederlandse schuldenaar betalen

Maak nu een afspraak met ons

Recente Posts

Blijf op de hoogte van tips en advies met onze nieuwsbrief

In de Kijker

Blijf op de hoogte van tips en advies met onze nieuwsbrief

In de kijker

Contactformulier